Na wstępie chciałbym bardzo pogratulować naszym Dziewczynom za piękną walkę do końca!

Tym bardziej, że porażka w sporcie bardzo boli i często pozostawia po sobie ślad w psychice (chodzi mi tutaj o porażkę w meczu półfinałowym z Prawniczkami). Na szczęście nasze Dziewczyny mają bardzo mocną psychikę i wolę walki!
Amerykanki w meczu o III miejsce zachowały zimną krew i bardzo dobrą grą w obronie skutecznie uniemożliwiały przeciwniczkom oddawanie rzutów z czystych pozycji oraz swobodne rozgrywanie akcji. Należy podkreślić, że również reprezentantki Amerykanistyki musiały się uporać z bardzo aktywną obroną oponentek.

Jednak dzięki wytrwałym próbom, walce na deskach oraz dobremu prowadzeniu piłki nasze dziewczyny kontrolowały przebieg całego spotkania. Mecz zakończył się wynikiem 15-8 i Amerykanki mogły się cieszyć z brązowych medali (właśnie…gdzie są medale?!) oraz okolicznościowych podkoszulków.

Całkiem na marginesie dodam, że pojawiłem się na ławce rezerwowych w bardzo nietypowej dla mnie roli- mianowicie zostałem wyznaczony przez Amerykanki na asystenta trenera, za co jestem im bardzo wdzięczny. Było to dla mnie bardzo ważne doświadczenie i przede wszystkim wielka przyjemność!
Zdjęcia autorstwa: Jakuba Warchał

